sâmbătă, 13 aprilie 2013

Jurnalul Meu Trasnit de Keri Smith

                        Salutare oameni buni, ieri am aflat si eu despre 'Jurnalul meu Trasnit', da stiu am trait intr-o grota pana acum,faptul fiind si mai grav deoarece a aparut din 2012. Dar cum ieri am aflat despre el, astazi mi l-am luat. M-am gandit si am analizat posibila lui cumparare de un milion de ori, dar pana la urma l-am luat. Mi se pare chiar interesant, mai ales ca eu ma plictisesc destul de repede de la un timp. Carti nu mai am de citit, la seriale ma uit numai seara si in rest fac,ce? In concluzie l-am luat din curiozitate, si sincer nu imi pare rau. Ma gandeam sa pun un update, ce am mai facut din el si cum etc etc etc. Dar inca ma gandesc la ideea asta. Voi aveti un jurnal trasnit???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...