luni, 22 aprilie 2013

Castigatorii e-bookuri

           Salutare dragi cititori, a venit vremea sa va zic si castigatorii concursului de e-bookuri. Cum nu s-au strans 5 comentarii iar nimeni nu s-a inscris prin GFC va voi trimite e-bookurile numai celor care mi-au lasat e-mailul. Cum v-am promis e-bookuri sunt si in romana si in engleza.Toate motivele vostre mi s-au parut frumoase si au dovedit ca suntem o comunitate unita. In special mi-au placut motivele a doua fete - Jane Doe si Raluca Nicolae. Raluca Nicolae v-a primi inca doua-trei e-bookuri in plus fata de celelalte fete, ca bonus ;D.
   In weekend va voi trimite tuturor premiile.
Premiile
1. In engleza - Cold Kiss de Amy Garvey
                    - Under The Never Sky de Veronica Rossi
2. In romana -M-am hotarat sa devin prost de Martin Page
                    - Hex Hall de Rachel Hawkins
                    - Paranormal de Kierstin White
Bonusul - Crush de Lacey Weatherford
             - Anna dressed in blood de Kendare Blake
             - Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...