duminică, 3 februarie 2013

Vampire Knight

            Heei salut, ma reintorc, dar de data asta cu o recomandare. Deci in primul rand vreau sa va zic ca nu m-am mai uitat la un anime de o tona de timp. Zici ca a trecut o viata intreaga. Oricum inainte ma uitam la toate animeurile :)). Dar acum sunt mult mai selectiva si ma uit doar la unul singur care este destul de popular. Se numeste Vampire Knight si il puteti urmari doar (din pacate doar) vineri seara de la ora 23:15 si sunt doar (din pacate doar) doua episoade, daca a-ti pierdut primele episoade le puteti gasi pe net,dar putin cam greu, dar sigur ve-ti gasi.Se pare ca nu sunt singura bloggerita, in domeniul carti, care se uita la el, si asta ma face foarte fericita :D. Va prezint mai jos personajele principale masculine, ca doar fiind fete, majoritatea, simtim nevoia sa ne alegem un team. Mie la inceput mi-a fost foarte greu sa aleg dintre Zero si Kaname. Eram destul de inclinata spre Kaname deoarece imi plac tipii inalti, bruneti si cu parul putin lung, si bineinteles misterios si protectori, dar se pare ca Zero este alegerea mea finala. Pur si simplu am ales sa fiu in echipa lui, din motive nestiute nici macar de mine. Dar logic ca din cauza felului lui de-a fi si de a arata( deh... e mai rebel de felul lui). Voi pe cine alegeti ???
                                                                     Zero Kiryu
                                                                 Kaname Kuran

Un comentariu:

  1. Si mie mi-a placut foarte mult Vampire knight,a fost foarte tare.
    Preferatii mei sunt:Zero in primul rand si pe urma Yuuki,Kaname,Ychiru fratele lui Zero si Aidou.
    Si cel mai tare personaj eu zic ca e Zero si Yuuki ei sunt preferatii mei.
    Eu il prefer cel mai mult pe Zero...:D :) :D

    RăspundețiȘtergere

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...