sâmbătă, 2 februarie 2013

Vampire Academy Cast !

     Salutare dragi cititori. Stiu ca nu am mai scris demult dar a-ti fi uimiti daca a-ti sti ca din prima saptamana de scoala am luat deja 3 note :O. In fine, am sa va dau o veste...buna sau ...rea, sau cum vreti voi sa o luati. A aparut castul de la filmul Academia Vampirilor. Pe Rose o interpreteaza Zoey Deutch, care mie chiar imi place, adica aduce destul de mult a Rose, mai urmeaza sa vad cum o joaca. Lucy Fry o joaca pe Lissa si nu pot spune ca sunt dezamagita. Pana acum imi place si Rose si Lissa. Iar personajul aproape-mult-asteptat, adica Dimitri este jucat de Danila Kozlovsky. Actorul este rus, este oarecum dragut dar nu il vad Dimitri. Pur si simplu nu il vad Dimitri. Dar daca il aranjeaza destul cat sa aduca, macar si vag, cu dhampirul nostru, si daca reuseste sa il joace asa cum sunt asteptarile poate, doar poate, m-as putea impaca cu ideea. Mai sunt curioasa sa vad cine ii vor juca pe Christian, Mia si L-O-G-I-C pe Adrian. Desigur si pe restul personajelor, dar acestia sunt mai urgenti  :))). 
                     Voi ce parere aveti??? Sa ma anuntati cand iesiti din soc, poate pana atunci imi revin si eu !!!
      P.S. : Filmul se va numi - Vampire Academy :  Blood Sisters

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...