marți, 25 decembrie 2012

Happy Christmas !!!

               Salutare dragi cititori. A venit si Craciunul- yeeeey !!! Tot ce va urez este un Craciun fericit, petrecut cu cei dragi, sa fiti sanatosi si fericiti si bineinteles sa cititi cat mai mult. Eu mi-am primit cadoul de Craciun si este tot ceea ce mi-am putut dori vreodata. Am primit primele 2 carti ale trilogiei Dispozitive Infernale de Cassandra Clare si primul volum al trilogiei Naluca si Naucul de Stacey Kade. Daca ar fi sa punem si vestea ca volumul 8 din seria Vampirii din Morganville este in pregatire, si faptul ca s-au gasit producatorul, directorul si scriitorul scenariului pentru filmul Academia Vampirilor, iar castingurile se pare ca vor incepe cat mai repede cu putinta, Craciunul asta ar fi cel mai plin de surprize (in sensul bun).
                Voi ce a-ti primit de Craciun???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...