duminică, 19 august 2012

M&M - Intalnire (ne)reusita

M&M – Intalnire (ne)reusita


13.08.2012



Draga jurnalule,



O DOAMNE, O DOAMNE, O DOAMNE!!!! Mergem la majoratul celui mai popular baiat din liceu : George. Se pare ca asa s-au pus de acord K. si cu M. unde sa ne duca pe mine si pe Margaret la prima noastra intalnire. Stiu stiu , eu nu eram cu M. dar se pare ca Margaret a avut drepatate cum ca el ma place, iar cand a venit sa-mi ceara o intalnire mi-a cazut fata iar genunchii mi se facusera automat din jeleu. Dar totul a decurs miraculos de bine, adica am vorbit un pic pe urma am facut schimb de numere de telefon si i-am zis ca mai vorbim.

Cand am ajuns acasa am vorbit cu Margaret si mi-a zis ca ea cu K. merg si ei la prima intalnire la acelasi majorat.Dar haideti sa va povestim ce s-a intamplat mai exact.

Totul a inceput cand stateam in camera si ne uitam ca la Tv la marele dulap, dulapul care ascunde toate secretele modei si ale perfectiunii, si se pare ca tocmai cand aveam neaparata nevoie de el si-a pierdut puterile. Amandoua eram amutite deoarece nu stiam ce am putea purta atat de spectaculos incat sa lase pe toata lumea inclusiv pe K. si M. cu gura cascata. Ne-am gandit ce ne-am gandit si pana la urma am ales o rochie romantica aproape hippy cu tonuri Taylor Swift si o pereche de pantaloni din piele neagra cu un top decoltat si mulat de rockerite si totusi foarte hot. Va dati voi seama si singuri cine ce a ales.
Bun, ne-am aranjat de zici ca mergeam la propriile nunti si cand am iesit K. si M. ne asteptau cu masina in fata : K. este destul de inalt si blond cu par rebel si cu ochii albastrii ca cerul si era imbracat ca un star rock (oare ce ma mira?) iar M. este si el inalt cu parul lung;ondulat si foarte negru si cu ochii la fel de negrii ca parul, el are pielea alba spre deosebire de bronzatul K. si era imbarcat foarte elegant. Ce putem spune, ne-am gasit printii pe care ii asteptam de atata timp.
Ajunse la petrecere, haos total, adolescenti deja betii crita iar muzica rasuna foarte tare inca de cand ai intrat pe strada. Margaret si K. au observat se pare o adunatura de bieti oameni ce jucau poker ( jocul lor preferat, iar culmea la sfarsit raman ei doi iar castigatorul nu-l poti afla nici daca esti Mama Omida), iar eu cu M. am mers la o masa ca sa mai vorbim si pe urma am mers la un dans,ce pot spune toata seara a fost prefecta in afara de mici incidente tot timpul prezente la majorate de genul acesta. Pana la sfarsit,desigur, cand “Anonimus” a sunat la politie si a informat intreg departamentul despre aceasta petrecere exagerata intre adolescenti. Si iata-ne la sectia de politie cu parintii pe drum.

K: Se pare ca seara asta o sa ramana in istorie.Inainte de verdict vreau sa va spun ca sunt mandru ca am fost la “PETRECEREA SECOLULUI”.

Margaret: Dupa “verdict” nu vom pati nimic, oricum noi eram deja pedepsite asa ca asta nu ne va inrautati cu nimic pedeapsa.
Mergan: Sunteti seriosi??? Stiu ca parintii lui George au anuntat tot orasul ca e ziua lui deci sa nu sune la politie. Cine ne putea da in vileag?


Margaret: Am eu o idee si o dorinta de razbunare mai mare decat acum, dar prima oara trebuie sa afla cine e….

Megan: O, nu se poate!!! Anonimus??? Eu credeam ca era numai o farsa foarte proasta.

M. : Ne zice si noua vreuna despre ce vorbiti???

Margaret: Baieti, stiti ca eu cu Megan am fost pedepsite de un nebun care a sunat la parintii nostri si le-a povestit amanuntit despre vacanta noastra?

K & M la un loc : Da normal !!!

Megan: Ei bine, e acelasi care a sunat si la politie. Si trebuie sa il gasim… rapid !

M: De acord, dar cum? Practic tipul ar putea fi oricine.

Margaret: Vorbim alta data, noi trebuie sa plecam, au venit parintii nostri, din pacate noi suntem primele care ne primim verdictul.

K: Mult noroc fetelor, si ,desigur,mai vorbim !!!

Margaret: Bineinteles draga, te sun de cum ajung acasa.

M: Pa fetelor, si stati linistite, rezolvam noi cumva. Pa Megan, poate ma suni cand esti in siguranta.

Megan: Paaa M., normal ca te sun… daca scap cu viata.

M: Nu stiu de ce dar am incredere ca vei scapa ! :D

Dupa ce am ajuns acasa ai nostri nici nu s-au mai obosit sa ne spuna vreo lectie de viata asa ca pur si simplu ne-au trimis in camera noastra si ne-au promis gratii la geamuri. In alte dati normale, parintii le promit fetelor o intalnire cu un psiholog dar nu ne displace nici promisiunea asta. I-am sunat pe baietii nostri, care au avut norocul ca parintii lor sa nu vina si cum inca nu avem gratii, vor veni sa ne viziteze. Abia asteptam !!!

CONCLUZIA : “Anonimus” e un pericol pentru vietile noastre de adolescente deci trebuie prins repede. Iar a doua concluzie : Vaaaai ce baieti draguti ne-am gasit speram sa-i si pastram cat mai mult timp.

Pentru ambele variante ureaza-ne noroc jurnalule !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...