joi, 12 iulie 2012

P.C.Cast - Iertarea (Casa Noptii vol.8)

                     Salutare cititori, azi am sa va prezint ultimul volum aparut in Romania din Casa Noptii, Iertarea, care mi se pare o carte interesanta si foarte "insufletita", dar sa vedem si descrierea, care este destul de scurta.
               DESCRIERE:
       "...Gaseste-o pe Zoey Redbird! Condu-mi spiritul la ea! Urmeaza legatura dintre noi! Daca ea se alfa in Tinutul Viselor, nu se poate ascunde de mine. Spiritele noastre se cunosc prea bine. Acum pleaca ! "

          Cat de stranse trebuie sa fie legaturile de prietenie si cat de puternica trebuie sa fie afectiunea, pentru a inlatura ranile unei inimi ranite?                     Dupa cum v-am mai zis, ma intereseaza parerea voastra despre blog, carti si serii, asa ca nu va rusinati sa v-o spuneti.
               Cartea poate fi cumparata de AICI si pueti citi cateva pagini de AICI !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...