joi, 12 iulie 2012

M&M - Vacanta cu probleme

      
                      12-13.07.2012
                                   Vacanta cu probleme

         Draga jurnalule,
         INCA SUNTEM LA PLAJA !!! Maine avem programata ultima tentative de plecare, adica… da ne-am distrat pana in culmile distractiei (povestim cu alta ocazie), dar tot incercam sa plecam dar : ba pierdem trenul, ba nu-l mai gasim pe vreunul pentru ca l-am uitat pe plaja, ba ramanem fara bani etc. Megan acum doarme, si randul ei sa doarma cat scriu eu, totusi ea a fost cea mai putin deranjata de intamplarile din ultimele cateva zile. Ba chiar ii place noul summer job la care desigur am participat amandoua: vanzatoare de inghetata .Chiar am purtat si o discutie total matura si realista unde Megan m-a intrebat :
“ Margaret, stii, nu vreau sa fiu pesimista, dar daca ramanem aici ce ti-ar placea mai mult: o casa la oras sau cu vedere la mare?” – unde eu desigur socata de intrebare i-am zis : “- Te-ai tampit? Daca ramanem aici n-o sa-I mai vedem vreodata pe R. si M. si pe parintii nostri, si NORMAL ca vreau casa cu vedere la mare.”
           Oricum in vacanta asta am convins-o pe Megan sa ne facem un blog – si nu orice fel de blog – unul de moda, ca doar acum putem sa ne plimbam oriunde dorim , asta daca nu suntem pedepsite pe viata.
            Uite ca s-a trezit si petrecareata noastra. – Lasa-ma in pace , Margaret, ce mi-ai dat azi noapte de baut?? Sincer, as putea usor confunda capul meu cu niste tobe la care bate toata lumea. – N-a fost decat un cocktail , oricum, aseara te-ai cam salbaticit cu tipu ala blond !!! – AM FACUT CE ????- Glumesc , glumesc, nu te mai precipita !!!Ai fost cea mai cuminte, ziceai ca un inger a nimerit acolo din greseala si si-a zis sa se distreze asa , stii tu , cum se distreaza ingerii.- Mda, sa lasam asta, pentru maine e totul pregatit? – Absolut totul !!! – Bun , pentru ca chiar vreau sa ajung acasa, ca sa nu mai fiu nevoita sa le spunem parintilor : “Alo? Mami , tati sa stiti ca ne-am mutat la Constanta deoarece suntem atat de mature incat sa nu prindem niste amarate de trenuri. Ne vedem de sarbatori ! “- Hmmmm, poate nu a fost cea mai buna idee sa le spunem ca ne-am prelungit vacanta, cred ca ne-ar fi putut ajuta.- Nu te credeam o persoana care isi doreste cu disperare o sentinta pe viata , Margaret.- Bine,bine da-o incolo de cearta !!! Sa vezi, am vb cu R.(prietena), si i-am povestit despre blog …. – Siiiiiii? – M-a intrebat daca scriu o carte – HAHAHAHA, cred ca ar trebui sa facem o carte dupa R. !!!! – Cred…. apropo ne-au sunat ai nostril, spun ca le e dor de noi si abea asteapta sa ne vada acasa. – Si ce le-ai spus? – Ca suntem bine si sa nu-si faca griji etc etc etc., si porma au inchis. – Aha , deci asta inseamna ca mai avem o seara de distractie ? – NORMAL , déjà am gasit un film de groaza, CEL MAI DE GROAZA MUHAHAHAHAHA. – Din nou? Am vazut filme de groaza in saptamana asta cat am vazut si voi vedea toata viata asta. – Ei bine stii morala aia : “O viata ai si pe aia s-o sperii”- Mda in fine, hai la plaja, o sa mai scriem. –Ok.
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...