vineri, 6 iulie 2012

M&M - Jurnal in 2

        Prima parte din M&M este lansata azi,si v-a fi lansata saptamanal sau lunar.Sper sa fiti incantati de personajele principale si de modul lor de viata.Deci haideti sa vedem ce a iesit :
                                                                             
6-7.07.2012 - Jurnal in 2


                                                Draga jurnalule,

                           Ma numesc Megan,iar cea de langa mine e Margaret,eu scriu deoarece am un scris mai ordonat :D  ca doar dorim sa intelegem ce scrie pe aici cand vom creste mai mari si vom vrea sa citim ce nenorociri ne treceau prin cap.Avem amandoua 15 ani si ne cunoastem .... ei bine ne cunoastem dintotdeauna. Cum presupun ca intr-un jurnal trebuie sa te descrii vom incepe cu asta : eu(Megan) sunt blonda, cu ochii verzi, si cu pielea alba(frate zici ca sunt una dintre tipele alea din filmele cu vampiri) , iar eu ( Margaret) sunt bruneta , cu ochii negri,cat cepele cum ii place lui Megan sa-mi spuna si piele umpic mai bronzata ... genetica e de vina(si nu,nu esti).Bun inseamna ca am terminat cu descrierile??sau trebuie sa spune ce ne place?- Margaret spune ca ar trebui si asta.Poi ce imi place mie , la Margaret e opusul.Eu sunt genul mai romantica si ciudata, ea e genul rebela sociala. Frumoase comparatii face si Megan asta, ce sa-i fac , eu i-am spus : "Prea multe carti mai fetito", dar ea : "Batman , Batman" - sincer nu prea am inteles ce mi-a zis pentru ca ma sunase R. Mda chestii normale gen Margaret, eu tocmai ce-i spuneam ca e o petrecere in weekend... -A astaaaa imi spuneai , de fapt aminteai, dar sa lasam asta , sa-i spunem micutului nostru jurnal de cine ai dat acolo MUHAHAHAHA !!!!!! sa scriu?? sa nu scriu?? -DA HAI SCRIE CA ORICUM NU CITESTE NIMENI ABERATIILE ASTEA!! - A dat deeeee... M. ciudatu de la chimie de a 12a , cu par frumos si genetica la fel de frumoasa , da scumpa asta nu stie ce sa-i spuna , daca nu ar fi fost regulile i l-as fi facut pe dulcicu asta mort dupa ea.- Oare crezi ca e bine sa scriem despre reguli, Margaret??? - Dupa cum ai spus si tu nimeni nu citeste aberatiile astea. Regulile sunt pentru a pastra linistea intre noi , nu ca am avea motive de cearta ,da in cazuri de urgenta trebuie sa ni le reamintim, sau de fapt ea trebuie sa mi le aminteasca.- Nu-i vina mea ca tot timpul uiti, si daca se mai intampla sa visam amandoua , ne aduc aminte bratarile alea nenorocite care le-ai luat din muzeul cu scheleti.-Numit si CASA GROAZEI!!.-Nu mi se parea prea de groaza fata de filmele pe care le vezi cu colegele noastre in seara de "Vineri E Groaza Margaret"!!!!- HAHAHA ce amuzanta esti, lasa ca oricum ti-o platesc in seara de "Duminica Romantica a la Megan"!!!-Iubesc seara aia,e atat de primitoare si linistita. -Mai visezi sau scriem reguliele??-Bine hai..,spune-le tu!- Da pai de ce eu??- Pentru ca a fost ideea ta!!- Ma dau batuta, eu scriu:Regulile M&M :
     1.(si cea mai importanta) Amandoua pentru una si una pentru amandoua ( ceva gen : Cei trei muschetari)
     2.Nu ne furam iubitul una alteia
     3.Tot ce spunem intre noi , intre noi ramane.
     4.Nu avem prieteni mai buni decat cealalta (ooo desigur ca avem si alti prieteni/prietene separat dar nu asa de buni eu o am pe R.- stiu seamana cu initiala iubitului meu, dar sunt persoane diferite, iar ea il are pe C. un baiat din alt oras, care spune ea ii e aproape cand eu sunt plecata muci pe la vreo petrecere cu R.tipu)(de fapt imi e aproapte tot timpul dar atat a inteles ea)
     5.Daca nu se respecta vreo regula de mai sus se provoaca vinovata la o provocare pe care cealalta crede ca o merita.(de obicei e ceva gen : sari in piscina la 12 noaptea goala sau suna-i pe parinti si spunele sa te pedepseasca - cu toate ca noi traim cu parinti nostri in aceeasi casa , iar noi suntem in aceeasi camera- e o casa foooooaaarteee mareeee).
               Cred ca ajunge pe ziua de azi , oricum trebuie sa dormim ca maine plecam la plaja cu niste colegii si colege.Paaa jurnalule ( isi ia la revedere de la un jurnal - cred ca innebuneste). AM ZIS PA MARGARET-OK OK.                               
               Draga jurnalule, suntem in tren in acelasi vagon(normal) - spre plaja la 5 dimineata. Margaret doarme cu castile pe urechi si cu muzica data la maxim,sincer n-am nici cea mai vaga idee cum poti adormi cu genul acela de muzica si cu un volum atat de tare...si sa mai si sforai,chiar si cu castile mele pe urechi tot aud : Mozart: "Simfonia Margaret de (ne)somn". Am ajuns la o concluzie : nu trebuie sa ne mai trezim niciodata atat de dimineata. De ce?? Ei bine, adormit in cada, uitat jurnal , intors dupa jurnal , uitat casti - scandal mare, intors dupa casti, intrat in alt tren si aproape pierdut trenul corect.... cred ca sunt niste motive destul de  bune.O sa petrecem in fiecare seara, oare o sa avem voie la cluburi si discoteci???Oare cu ce te imbarci intr-un loc ca ala?? Rochii sau pantaloni scurti.... Margaret mi-a zis ca trebuie sa fie cat mai lejer si colorat si subtire si scurt!!! GATA MI-A AJUNS, ma intreb daca ii scot castile o sa sforaie mai putin sau o sa se trezeasca???
             Dar revenind la subiect: da am mai fost la plaja , dar cu parintii nostri sau cu bunicii , de fapt am mers cu oricine numai nu singure cu o gasca de adolescenti de varsta noastra...de ar fi venit si M.dar el e cu 3 ani mai mare decat noi, si bag mana in foc ca si Margaret ar fi vrut sa vina si R.dar si el e mai mare decat noi, daca stau sa ma gandesc bine el e mult mai mare decat noi, dat fiind faptul ca s-au cuplat la un party. Noroc ca mi-am luat o carte la mine,ma mai duce cu gandul in alta parte,la fel ca si trenul,care si el ma duce in alta parte. Oare merge comparatia asta?? Cartea e ca trenul. Hmmm suna bine. Offff!!! Cum de am reusit sa cadem in acelasi vagon cu A.??? ( o colega enervanta - ceva gen superman dar inlocuiesti "man" cu "enervanta").Chiar nu cred ca ma intereseaza la 5 dimineata sa aud despre cainele ei cum fugareste o pisica SI VAI CAT DE DESTEPT E pentru ca o prinde tot timpul.Si mai abereaza si ca e un bun cantaret si ca latratul lui ii aduce aminte de Britney Spears, serios??? Pentru ca mie imi suna a : "MUHAHAHAHA CA NU VA LAS SA DORMITI,NIMENI DIN CARTIERUL ASTA SA NU ADOARMA FARA PERMISIUNEA MEA"si sincer mi se pare umpic malefic din partea lui. Asa ca mi-am pus castile sa nu mai aud astfel de povesti.
               Cred ca se trezeste Margaret(in sfarsit in numele Domnului). Hai ca eu o sa fiu umpic ocupata dupa deschiderea ochilor. Vom mai scrie diseara sau peste cateva zile,sau mai bine cand vom avea timp sa ne gandim la altceva decat:
   " YEEEEEEEEE PARTYYYYYYYYY".Paaaa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...