miercuri, 4 iulie 2012

Jules Verne

            Alaltaieri stateam si ma gandeam ce carte sa mai citesc din biblioteca, deoarece toate cartile fantasy(preferatele mele) erau deja citite...de 2 ori fiecare, si am cautat putin si mi-a atras atentia o carte de Jules Verne numita "Insula misterioasa", am luat-o nu prea increzatoare pentru ca m-ai citisem carti de acest autor si nu au reusit sa-mi pastreze atentia. Dar aceasta carte e plina de mister,aventura , foarte multe sentimente si relatii stranse intre personaje. Povestea este despre 5 oameni care s-au intalnit in Richmond ,un oras unde erau tinuti prizonierii de razboi si s-au decis sa evadeze,au luat un balon si au zburat cu el timp de 5 zile dupa care au aterizat pe o insula necunoscuta, fara nimic de ajutor si cu un om foarte important disparut. O recomand celor ce cauta aventura si senzatii noi.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...