marți, 31 iulie 2012

James Patterson si Chris Tebbetts - Cel mai naspa an din viata mea ( Generala vol.1)


                   In postarea de azi se pare ca vom da ochii cu una din acele carti gen "jurnalul unui pusti sau pustoaice normale", sincer mie imi plac astfel de carti,deoarece imi aduc aminte de generala si  au un anumit umor la care "razi cu lacrimi",eu ii voi da acestei carti o sansa cand va aparea la librarie. Dar sa vedem ce zice si editura despre ea:
              DESCRIERE:
                Daca esti "incercat" la generala - sau o sa fii curand - cartea asta te-ar putea ajuta sa supravietuiesti.
               Mai mult, o sa te prapadesti de ras la fiecare pagina.
               IA VEZI CUM E ?
               O sa-ti spun o poveste foarte tare !
         Iara povestea absolut incredibila despre cum spun eu, Rafe Khatchadorian:
                -  am infruntat-o si am infrant-o pe diabolica profa supranumita Doamna Dragon
               -   mi-am vandut sufletul teroristului scolii, si tot eu am platit dolar dupa dolar
               -   m-am luptat cu un trantor adevarat, de mai multe ori
               -   am cam pus ochii pe cea mai simpatica fata din scoala
               -   si i-am ranit intentionat-din-greseala pe toti oamenii la care tin.
   Uneori, cele mai naspa zile din viata mea au fost chiar bune.
   Alteori,proaste.
   Dar,in general, au fost teribil de amuzante.
   CONVINGETI-VA !!!
               
                Uitati si linkul de precomanda : AICI.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...