joi, 12 iulie 2012

Gordon & Williams - In Cadere Libera (Tunelele vol.3)


                     Salutare blogeri, va intrebati de unde am mai auzit si de aceasta serie, ei bine pe aceasta am gasit-o la biblioteca, si chiar daca sunt abea la volumul 2, mi-am zis ca exista persoane care citesc in momentul acesta si volumul 3. Deci haideti sa vedem descrierea.
                       DESCRIERE :
               In timp ce se prabuseste prin putul subteran, se pare ca lui Will Burrows, baiatul de paisprezece ani, i-a venit sfarsitul. Este insa doar inceputul unei noi aventuri inspaimantatoare, in care va avea de-a face cu paianjeni carnivori uriasi si cu mortalele Straluciri. Mai rau decat atat, gemenele Styx nu au renuntat la planul lor diabolic…

Cartile din seria TUNELE au un ritm alert, sunt captivante si, pe alocuri, infricosatoare si sangeroase. Philip Ardagh, Guardian.
                             
                  Chiar sunt curioasa de parerile voastre despre aceste carti si despre subiectul lor neobisnuit.
                   Momentan am niste probleme cu internetul dar va promit ca voi posta si linkul de comanda imediat cum voi putea , multumesc de intelegere !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bun venit in coltisorul meu de lume,abia astept parerea/intrebarea ta♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...